Wednesday, 19 October 2016

Wordless Wednesday #8 Cepat Atau Lambat

Assalamualaikum & Hi!



#Sedarlahwahaidiri ;(



16 comments:

  1. setuju sis...jangan suka bertangguh terutama dlm hal2 kebaikan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. betul tu kak :) Benda baik ni kalau rasa nak buat terus buat kan. Moga istiqamah. Aminn..

      Delete
  2. So.. baik buat kerja cepat jgn berlengah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. tulah kekadang dlm diri ni mmg ada sifat pemalas. tu lah yg kena buang sgt2

      Delete
  3. Salam singgah sini....setuju sangat ni..

    ReplyDelete
  4. BUAT SESUATU KERJA FARDHU JGN DILEWATKAN...RUGI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Moga kita dijauhkan sangat dan tidak tergolong dalam org2 yg rugi. Aminnn..

      Delete
  5. Kalau suka bertangguh nanti kerja jadi bertimbun.
    Samalah jugak dengan bayar bil kalau tangguh bayar bulan ini bulan depan dah jadi banyak. Eh! apsal citer bil pulak nih! hahhaaaa

    ReplyDelete
  6. Yeszzzzzzzzzzza I will change! hahaha.

    ReplyDelete
  7. Ya Allah, memang terkena batang hidung betul ni haha. Nad ni kalau boleh semua benda nak tangguh pun. Okay okay pasni takmo tangguh dah T_T

    ReplyDelete
  8. i love this quote..thats y akak kalau oleh nak buat semua perkara dalam satu masa walaupun.kdg2.kelaut jadinya

    ReplyDelete
  9. betul! so jgn tangguh tangguhkan sesuatu benda tu okay.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...