Facebook Page

Monday, 13 June 2016

Nampak Real! Bunga Yang Diperbuat Daripada Kertas


Assalamualaikum & Hyee semua,

Siyesly suka tengok benda-benda kreatif ni. Btw dah ramai orang amik alternatif lain di hari perkahwinan mereka. Iaitu menggunakan bunga yang diperbuat daripada kertas. Samada untuk menyerikan majlis dan membuat hiasan pada hantaran, untuk goodies, bunga telur dan sebagainya. Jimat pun jimat. Habis majlis boleh terus buang je. Hihi. Jom layankan.



























Sumber Gambar: Kinder World

11 comments:

  1. cantiknyaa yaaa..
    mungkin lebih mudah lagi kalau ada tutorial videonya sis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah. Kalau ada nanti saye share :)

      Delete
  2. haahlah nampak real sangat. orang kreatif macam macam boleh jadi =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taw takpa. Guna bakat yang ada je, tak yah bazir duit :)

      Delete
  3. kak PC suka semua..semua cantik...jeles kenapa kak PC tak pandai nak buat..pernah belajr dengan kawan dulu tapi asyik terpeleot sana..koyak sini..alah...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh yaka. samala kita kak. tula lagi2 kertas kan.. tu yang kena berhati2 tu. Best kalo dapat buat dengan sempurna kan? hihi =)

      Delete
  4. Hello Nadie, thank you for your visit, I liked the creativity of the beautiful flowers. Congratulations! Hug.

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome. just sharing this from kinder world page. btw thanks! :)

      Delete
  5. Kalau dulu2 popular pakai straw. hehe

    ReplyDelete
  6. cantiknyaaa....suka bunga dalam gambar kedua ...nmpk macam real roses =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...