Lirik Lagu Jangan - Aziz Harun - Nadhie Wueen

Tuesday, 23 January 2018

Lirik Lagu Jangan - Aziz Harun

Assalamualaikum & Hi!

Lirik Lagu Jangan - Aziz Harun


Yang menonton 'Awak Suka Saya Tak, pasti kenal dengan lagu OST ni kan? Sejak keluarnya drama adaptasi novel Awak Suka Saya Tak, lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong ni, rasa macam sweet je dari cerita sampai lah lagu OST nya. Kebetulan walaupun tak pernah tengok lakonan Alvin sebelum ni pun, macam dah terpikat je tengok dia. Bila dah jadi hero ni lagi lah cair dibuatnya kan. hahaha.




Lirik Lagu Jangan - Aziz Harun

Lirik Lagu Jangan - Aziz Harun


Tiada, tiada lain yang kucinta
Hanya dirimu yang kupuja Ohh...
Di mana saja pun kau berada
Di sini ku selamanya


Biarpun beribu batu
Aku kan setia menunggu
Biarpun harus ku merindu
Hanya satu I asked of you


Baby, baby
Jangan, jangan tinggalkan aku
Baby, baby
Jangan, jangan merajuk sangat
Sampai ku tunggu
Sampai kau rindukanku
Sumpah sakit baby
I love you

Hari demi hari berganti
Sentiasa aku di sini
Menunggu saat kau sedari
Aku yang kau cintai


Baby, baby
Jangan, jangan tinggalkan aku
Baby, baby
Jangan, jangan merajuk sangat
Sampai ku tunggu
Sampai kau rindukanku
Sumpah sakit
Baby, I love you


Baby, baby
Jangan, jangan tinggalkan aku
Baby, baby
Jangan, jangan merajuk sangat
Sampai ku tunggu
Sampai kau rindukanku
Sumpah sakit
Baby, I love you


Ku tahu engkau mahu
Aku selalu ada dengan dirimu
Tak perlu ragu yeah
Ku milikmu
This song is for you


Baby, baby
Jangan, jangan tinggalkan aku
Baby, baby
Jangan merajuk sangat
Sampai ku tunggu
Sampai kau rindukan aku
Sampai sakit
Baby, I love you


Baby, baby
Jangan, jangan tinggalkan aku
Baby, baby
Jangan, jangan merajuk selalu
Sampai ku tunggu
Sabar ku tunggu selalu
Sampai sakit
Baby, I love you

sweet ;)



5 comments:

  1. Salam selasa sis nadhiewuen. Makan apa hari ni

    ReplyDelete
  2. kak wani tengok iklan jerr cerita ni .. haa..

    ReplyDelete
  3. Siqah tak tengok drama ni. Lagu ni pun macam tak pernah dengar. Or pernah dengar tapi tak tahu tajuk :D

    ReplyDelete
  4. Baca tajuk lagu pun dah boleh buat kepala hangguk Hana menyanyi hahah! kuat sungguh aura lagu ni heheh ^^

    ReplyDelete