Susu DiamondPure®, Satu-satunya Susu Yang Mengandungi A2! - Nadhie Wueen

Thursday, 28 March 2019

Susu DiamondPure®, Satu-satunya Susu Yang Mengandungi A2!


Assalamualikum & Hi Semua!


Susu DiamondPure®, Satu-satunya Susu Yang Mengandungi A2!


Bangun-bangun pagi je cari susu. Sis sememangnya seorang yg sukakan susu dan susu sudah pun menjadi minuman wajib sis setiap kali bersarapan. Husband pun macam tu jugak. Kira kami laki bini ni memang peminat susu. 


Dan baru-baru ni sis baru tahu mengenai susu jenama #diamondpure yang dikatakan punyai khasiat yang berbeza dengan susu jenis lain.  Rasanya juga memang sedap serta punyai pelbgai jenis perisa. Paling sis suka susu perisa kiwi 🥝😍Bagi sis memang ada kelainan daripada susu-susu lain yang pernah diminum sebelum ni. Rasa lebih fresh & sedap .Memang inlove ❤️❤️


Perasan jugak perbezaan antara #milklover & yang bukan milk lover. 
Dari kecik sampai sekarang tak pernah ada masalah gigi 😬 berlubang, kena tampal 😷 dsb. Alhamdulillah. Cuma takdalah tinggi cam model tu je. Cukuplah. Bersyukur dengan apa yang ada. Yang penting gigi dan tulang sentiasa kuat. Hihi




SO, APA YANG ISTIMEWANYA SUSU DIAMOND PURE NI KAN?




Memperkenalkan DiamondPure - satu-satunya susu yang hanya mempunyai A2.
Susu yang lebih mudah dicerna oleh usus kita. Semuanya semula jadi, berasal dari New Zealand 🇳🇿

Anda mungkin bertanya, apakah A2? A2 bermaksud A2 Beta-Casein Protein. Kebanyakan susu lembu yang ada di pasaran adalah susu A1; sangat jarang kita dapat mencari susu yang tidak mengandungi protein A1. Susu DiamondPure mengandungi hanya protein A2, menjadikannya usus mesra dan licin di lelangit kita.



So, jangan lepaskan peluang untuk mencuba!

Taste it to love it.👍🏽





Untuk maklumat lanjut, sila layari 






No comments:

Post a comment