Jom Makan! #1 Random Food Photos - Nadhie Wueen

Wednesday, 14 October 2020

Jom Makan! #1 Random Food Photos


Assalamualaikum & Hi Semua!





Sudah menjadi kebiasaan atau tabiat agaknya. Pantang nampak gambar makanan sahaja Nadhie mesti nak ambik gambar. I dunno why. Semacam ada satu element kesenian di situ dan bagai ada sesuatu pada makanan itu yang harus di simpan. Ya, gambarnya! 

Kadang-kadang gambar makanan tersebut bukanlah makanan mewah, unik, susah jumpa dan sebagainya. kadang-kadang biasa sangat. Gambar lauk telur dadar cheese pun Nadhie suka tangkap jugak. Tah nape tah. Dah macam jadi hobi pulak rasanya. Btw, ada sesiapa ke yang sama macam Nadhie? Ahaks.

That's okay. Jom layankan koleksi gambar makanan yang tak berapa nak cantik ni. hehe




Jom Makan! #1 Random Food Photos

Okay, yang Nadhie kongsikan dekat bawah ni semuanya adalah gambar makanan- makanan yang Nadhie nikmati masa pergi makan-makan dengan adik Nadhie dekat Chakri Palace Restaurant, Dorsett Hotel.

 









2 comments:

  1. cantik gambar-gambarnya.
    boleh dijadikan promosi :)
    sure best ekk merasai semua makanan tu.

    ReplyDelete
  2. waduhhh sedapnya semua, besar betul tiram tu, lobster tu pun menggoda lahai

    ReplyDelete

,