Skip to main content

Personalised Baby Gift For Newborn @ LovinglySigned




Kelahiran bayi adalah sesuatu yang indah. Sesuatu yang ingin diabadikan mahupun dijadikan sebuah kenangan manis buat sesebuah keluarga. Disebabkan itu, trend meletakkan nama bayi pada barangan bayi kini semakin popular. Bukan sahaja untuk menunjukkan kasih sayang, malah betapa berharganya kehadirannya yang menyeri suasana. 


Tetapi kat mana biasanya kita boleh buat untuk personalise barangan baby kita? Adakah anda juga tercari-cari tempat untuk personalised baby gifts? Lagi-lagi untuk 'newborn/infants'? Di sini ingin Nadhie kongsikan sebuah website menarik yang membolehkan anda untuk personalised sendiri barangan baby anda iaitu di LovinglySigned.


Perfect Place for Personalised Baby Gift @ LovinglySigned


Apa yang menarik di LovinglySigned untuk anda personalised baby gifts anda? Berikut saya senaraikan kelebihan-kelebihannya.

Pelbagai Jenis Barangan Bayi Yang Cantik-Cantik dan Menarik

Terdapat pelbagai jenis barangan baby/Infants yang dijual di sini, antara kategorinya adalah seperti Clothing, blanket & towels, toys & accessories dan pelbagai jenis gifts set. Antara gifts set tersebut ialah gift hampers, gifts cards, gift for girls, boys and etc. 

Bagi kategori clothing, ada pelbagai jenis clothing seperti tutus, robes, baby grows, bibs, pyjamas, top dan bottom. Bayangkan betapa comelnya baby anda memakai pyjamas yang telah dipateri namanya disitu!



Manakala bagi kategori toys and accessories pula terdiri daripada soft toys, toys storage, backpacks, books, laundry bag dan lain-lain. Gits set pula terdiri daripada gift hampers, gift for girls, gift for boys, gift for unisex dan lain-lain.



Boleh saya katakan bahawa kesemua barangan baby dan hadiah yang dijual adalah cantik-cantik dan menarik! Sesedap mata memandang, Apatah lagi warna yang digunakan adalah warna-warna lembut seperti pastel. 





Free Personalisation Untuk Kesemua Barangan Bayi

Paling best bila kesemua item yang dijual boleh di personalize secara percuma! Tiada sebarang caj tambahan dikenakan bagi setiap item yang ingin di 'personalize'. Oleh itu, anda tidak perlu bimbang jika mahu membeli barangan baby atau hadiah yang ingin dipersonalize.


Free Luxury Gift Packaging

Tidak ketinggalan antara keistimewaan lain apabila membeli personalised baby gift di website ini ialah anda akan mendapat free luxury gift packaging. Setiap item diberi keistimewaan untuk mendapat packaging hadiah yang menarik kecuali yang telah dinyatakan tidak.

Selain itu, tempoh penghantaran produk adalah mengambil masa (3-5 hari) bagi kawasan Hong Kong  dan penghantaran ke Hong Kong sahaja akan mendapat 'Free Delivery', Manakala penghantaran International pula akan mengambil masa (4-8 hari bekerja) dan akan dikenakan caj penghantaran yang still affordable dan mampu milik.




Okay, memang menarik bukan bila boleh personalised sendiri baby gift set korang? Apatah lagi item-item yang dijual adalah sangat menarik dengan rona warna pastel. Sama ada untuk diberi hadiah atau untuk anda guna sendiri, kedua-duanya boleh!

Okay, sekian sahaja dari sis! Take Care!


For More Information, Please Visit:-



Comments

  1. comel. bolehla masuk dalam list hadiah untuk anak buah nanti hehe

    ReplyDelete
  2. aaaish this is so cute!

    https://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. waaa menarik ni nadh.. tq for sharing ya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tanda-tanda Seseorang Mungkin Meminati Anda Di dalam Diam

Cara Mudah Tukar Duit Syiling Di Lokasi Mesin Deposit Syiling Bank Seluruh Malaysia

Tutorial Lengkap Cara Renew Roadtax Kereta Anda