Lirik Lagu Sesungguhnya Aku - Alif Satar - Nadhie Wueen

Thursday, 4 January 2018

Lirik Lagu Sesungguhnya Aku - Alif Satar

Assalamualaikum & Hi Semua,

Lirik Lagu Sesungguhnya Aku - Alif Satar

Bagi yang menonton drama Red Velvet lakonan Neelofa dan Alif Satar mesti kenal dengan lagu ni kan? Tak dinafikan Alif Satar ni bukan sahaja berbakat dalam bidang nyanyian, malah lakonan. :) Kebanyakan lagu yang dibawakannya banyak yang sedap-sedap je. hee.




Lirik Lagu Sesungguhnya Aku - Alif Satar


Apaku rasa
Tak pernahku duga
Hadir dirimu
Merubah semua

Dan tanpaku sedari
Kau mengajar diriku
Membawa hidup erti baru

Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Cintai hanya dirimu

Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku

Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya

Siapakah aku
Didalam hatimu
Harus kutahu
Kerna aku rindu

Dan tanpa kusedari
Kau mengajar diriku
Membawa hidup erti baru

Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Cintai hanya dirimu

Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku

Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya

Kaulah yang terbaik
Yang pernah diriku miliki
Kan kuberikan sepenuh jiwa
Hanya untuk dirimu

Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Mencintai hanya dirimu

Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku

Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya

Sesungguhnya



6 comments:

  1. mmg sedap lagu ni..dan Alif Satar mmg punya suara yg bagus mcm bapa dia jugak..

    ReplyDelete
  2. e'in suke gileeeeeeeeeee lagu nie..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan selamat pagi sis nadhie

    layan lagu pagi pagi ya

    ReplyDelete
  4. Hana memang layan habis lagu ni! hohoh rasa macam lullaby pun ada jugak~

    ReplyDelete