Skip to main content

Sambutan "PAW-SOME" Festival Bersama Astro All-Stars Selebriti Anjuran IJM Land Seremban 2




Sambutan "PAW-SOME" Festival Bersama Astro All-Stars Selebriti Anjuran IJM Land Seremban 2



Baru-baru ini saya berkesempatan menghadiri IJM Land’s Chap Goh Mei 2018 press conference, bertempat di IJM Land Seremban 2. Bersempena sambutan tahun baru cina  yang sudah semakin menghampiri, pihak IJM Land Berhad (IJM Land) akan menganjurkan Sambutan "PAW-SOME" Festival Bersama Astro All-Stars Selebriti di City Park Seremban 2 dan bertemakan "Reunion in S2 with Joys Anew "元宵 团圆, 喜乐 年年" yang akan diadakan pada 3 Mac 2018 ini. IJM Land tidak pernah gagal untuk menarik perhatian, kerana acara yang akan diadakan ini bukan sahaja menawarkan aktiviti menarik yang pasti menarik minat penduduk terutamanya di sekitar Seremban, malah akan melakarkan kenangan yang manis buat mereka. 




Sambutan "PAW-SOME" Festival Bersama Astro All-Stars Selebriti di City Park Seremban 2 pada 3 Mac 2018 

during the IJM Land Press Conference


Punyai reputasi dan dikenali kerana sering mengadakan festival perayaan  muzik, pelbagai persembahan dan pameran, Pengurus Besar Kanan IJM Land, Dato 'Hoo Kim See berkata bahawa kehadiran penduduk setempat dan bakal pembeli berpotensi tinggi di Seremban 2 sentiasa menjadikan aktiviti yang dianjurkan menjadi sangat bermakna buat mereka.


“Over the years, we have organised many Chinese New Year celebration events for our Seremban 2 community, with the aim of forging meaningful relationships with our community,” tambah Dato 'Hoo semasa sidang akhbar baru-baru ini menandakan pelancaran acara itu.

“We are always excited with the opportunity to bring the celebration to greater heights as we usher in the Year of the Dog, and we will never miss an opportunity where we can bring people together and form wonderful memories as part of the community.”  sambungnya lagi.

(Front: L-R) Mr. Leong Fook Nyen (Negeri Sembilan Manager of China Press), MsIris Yap (Brand, Communication & CSR Representative of IJM Land), Gan Jiang Han (Astro AEC’s host), Dato’ Hoo Kim See (Senior General Manager (Central Region), IJM Land Berhad), Ms. Christina Tan, (Head of Sales, Media Sales of Astro), Ms. Christine Wong (Senior Manager of Sales and Marketing of IJM Land Berhad), and Mr. Lee Yee Fo (Area Manager of Sin Chew Daily) with ASTRO’s artistes and celebrities at IJM Land’s press conference on the announcement of IJM Land’s Chap Goh Mei 2018 Celebration.


Chinese Calligraphy Competition from as Early as 7.00am

Yang menariknya, Chap Goh Mei festival yang diadakan akan sangat pax dengan aktiviti dimana aktiviti yang terawal iaitu Chinese Calligraphy Competition akan bermula seawal jam 7.00 am. Chinese Calligraphy Competition ini juga adalah kolaborasi antara  IJM Land and Uni Art Fair Sdn Bhd 芙蓉书艺协会di mana ia bertujuan untuk memberi pendedahan tentang chinese calligraphy kepada kanak-kanak dan masyarakat umum. Kepada yang berminat untuk menyertai aktiviti ini, boleh lah mendaftar pada maklumat seperti di bawah.

IJM Land Berhad – Seremban Office
PT 10786, Seremban 2, 70300 Seremban, Negeri Sembilan
Tel:  06-7613 888               Fax: 06-7618 122

Uni Art Fair Sdn Bhd  芙蓉书艺协会
390, Jalan Haruan 4/1, Oakland Commercial Center, 70300 Seremban, Negeri Sembilan
Tel:  016-6659480              Fax: 06-6014 769




Animated Affair Performance & A Lot of Fun Activities

Pelbagai aktiviti menarik akan diadakan sepanjang tempoh Chap Goh Mei festival antaranya ialah persembahan akrobatik tarian singa oleh Persatuan Kesenian Gui Qing, Chinese Orchestra 5-piece band by Efficient Music dan juga persembahan oleh Sekolah Menengah Kebangsaan Chan Wa iaitu 24 Seasons Drum untuk menambahkan lagi kemeriahan aktiviti pada hari tersebut. Tambahan lagi, turut diadakan juga aktiviti seperti Chinese Riddles, food street, variety of games yang menyeronokkan dan banyak lagi!

Examples of Chinese traditional wear to inspire visitors for when they attend IJM Land’s 2018 Chap Goh Mei celebration.


Chap Goh Mei Concert “Symphony of Love” by a Star-studded Cast of ASTRO Artistes and Celebrities

Selain itu, antara aktiviti menarik yang pasti menambat hati pengunjung adalah Chap Goh Mei Concert yang bertemakan “Symphony of Love” bakal dipersembahkan oleh artis dan selebriti dari ASTRO AEC antaranya ialah Jiang Han, Yoke, Geraldine, Kelly, Chris, Chezi dan ramai lagi individu-individu dari Astro yang akan memeriahkan lagi Chap Goh Mei festival ini.

ASTRO’s artistes and celebrities giving a teaser to IJM Land’s Chap Goh Mei’s “Symphony of Love” concert.



The First 800 Visitors Will Also Receive a Festive Gift at the Redemption Counter from 7.00pm 

Chap Goh Mei festival yang bakal diadakan turut dihiasi dengan lampu LED pada pokok Blossom Cherry" yang pastinya cantik apabila bergambar.  Dan paling penting, 800 peserta terawal juga akan menerima festival gift dan boleh di tebus dikaunter pada pukul 7.00 malam. Acara penutup bagi acara ini juga akan dihiasi dengan pertunjukan fireworks (bunga api) pada pukul 11.00 malam.

“We want to assure our residents along with potential buyers that IJM Land not only respects diversity of all sectors, but we also want to portray to them our utmost commitment to place our customers at the heart of everything we do, constantly delivering at the right time with high quality and great attitude,” akhir kata dari Dato’ Hoo


Menarik bukan aktiviti-aktiviti yang bakal diadakan oleh pihak IJM Land ini? Menurut Dato' Hoo sambutan Tahun Baru Cina bersama penduduk setempat akan menambah dan menguatkan lagi hubungan dan kepercayaan antara pihak IJM Land dengan residents mahupun potential buyers.Apatah lagi IJM Land sentiasa memberi yang terbaik pada pembangunan dan servis buat penduduk setempat. Seronok bukan? Aktiviti begini bukan sahaja menyeronokkan malah dapat memberi manfaat kepada semua samada menghiburkan diri mahupun untuk mengasah bakat. Oleh itu, jom ramai-ramai memeriahkan sambutan  "PAW-SOME" Festival Bersama Astro All-Stars Selebriti Anjuran IJM Land Seremban 2 pada 3 Mac 2018 ini. Lets save the date!



Happy Chinese New Years & Happy Chap Goh Mei Guys!
Till then, bubye!


Comments

  1. Hebat dan menarik event IJM Land ni... Kalau dekat boleh join sama...

    ReplyDelete
  2. wah.. bestnyer gi event. Lama dah dah tak pergi event setelah lama menyepi dari dunia ni..

    ReplyDelete
  3. Wahh!! Event hebat ni..eh CNY jalan mana?

    ReplyDelete
  4. Wah! macam-macam ada nanti Mrs. A nak terjahlah ;-)

    ReplyDelete
  5. meriahnya...seronok dapat sertai IJM land

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tanda-tanda Seseorang Mungkin Meminati Anda Di dalam Diam

Cara Mudah Tukar Duit Syiling Di Lokasi Mesin Deposit Syiling Bank Seluruh Malaysia

Tutorial Lengkap Cara Renew Roadtax Kereta Anda