Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Virgoun - Nadhie Wueen

Friday, 27 April 2018

Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Virgoun

Assalamualaikum & Hi Semua!


Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Virgoun
credit image : Love Dignity


Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Virgoun | Merupakan antara lagu yang tengah trending di Malaysia sekarang. Apatah lagi bait-bait katanya yang lembut dan indah membuatkan ramai yang terbuai mendengarnya. Pun begitu sebenarnya lagu ini sudah lama trending di Indonesia tau kira-kira 3 tahun yang lalu. *maafkan sis kalau tersilap* Mungkin kerana kurangnya promotion, maka baru kini dikenali di Malaysia. Biasalah tu industri muzik kan luas. :) Apapun enjoy!


Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Virgoun




Ku tuliskan kenangan tentang
Caraku menemukan dirimu
Tentang apa yang membuatku mudah
Berikan hatiku padamu

Takkan habis sejuta lagu
Untuk menceritakan cantikmu
'kan teramat panjang puisi
'tuk menyuratkan cinta ini

Telah habis sudah cinta ini
Tak lagi tersisa untuk dunia
Karena telah ku habiskan
Sisa cintaku hanya untukmu

Aku pernah berpikir tentang
Hidupku tanpa ada dirimu
Dapatkah lebih indah dari
Yang ku jalani sampai kini

Aku selalu bermimpi tentang
Indah hari tua bersamamu
Tetap cantik rambut panjangmu
Meskipun nanti tak hitam lagi

Bila habis sudah waktu ini
Tak lagi berpijak pada dunia
Telah aku habiskan sisa hidupku
Hanya untukmu

4 comments:

  1. lagu ni lembut je. orang start kenal lagu ni time Jep nyanyi untuk Sari Yanti kan?rasanya lah heheh

    hari tu anak I yang sulung cakap nak nyanyi lagu ni untuk Mommy. sekali dia dok nyanyi "telah habiss sudahh... telah habis sudahhh" -_-

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Dan selamat menyambut nisfu syaaban hari ini. Lagi 14 hari nak masuk ramadhan.

    Semoga sis nadhie mendapat pahala yang diterima tahun ni dan seterusnya, Amin

    ReplyDelete
  3. Lagu ni slow but sweetttšŸ˜

    ReplyDelete