Skip to main content

Mermaid Alive Kini Di Sunway Lagoon! | Aktiviti Best Cuti Sekolah





Mermaid Alive Kini Di Sunway Lagoon! | Aktiviti Best Cuti Sekolah


Apa rasanya apabila berjumpa dengan mermaid (ikan duyung) di alam realiti? Bagaimana pula perasaannya? Dan boleh ke kita cuba-cuba menjadi mermaid? Haa.. jangan risau! Peluang itu kini boleh dirasai apabila anda datang ke Sunway Lagoon sempena cuti sekolah ini! 

Mermaids - separuh manusia, separuh daripada makhluk laut - telah menarik perhatian orang selama berabad-abad dan memberi inspirasi kepada banyak "penampakan."

Disebabkan itu, Nadhie dan adik-adik tidak melepaskan peluang untuk merasai pengalaman tersebut sempena cuti sekolah ini, bermula 23 Mac hingga 31 Mac 2019. Tak banyak masa dah!




Aktiviti Best di Mermaid Alive Sunway Lagoon


Merasai Pengalaman Jadi Ikan Duyung!

Selain berpeluang berjumpa ikan duyung, pelawat juga boleh menantikan semua aktiviti berkaitan mermazing, termasuk Meet & Greet dengan Mermaids, Makeover Mermaids, dan Berenang dengan Mermaids. 




Pelbagai Aktiviti Yang Menyeronokkan

Kanak-kanak juga boleh pergi ke Titan Scuba Asia untuk mengetahui bagaimana anda boleh bernafas di bawah air dengan peralatan skuba. (Khusus untuk kanak-kanak berumur 5 - 11 tahun) 

Aktiviti yang menyeronokkan dan menarik seperti Mini Golf, Aqua Volley dan Tic Tac Toe pasti akan menarik perhatian anak-anak kecil juga!


Meet & Greet with Nickelodeon Character

Sementara itu, sesi Meet & Greetings oleh Clown Walkabout Characters, Kapten Quack & Lady Quack, SpongeBob & Patrick di Pirates overlay! , Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT), Dora the Explorer dan sahabatnya, Boots akan membuat penampilan istimewa untuk peluang-peluang foto yang tidak boleh dilepaskan!



Dapatkan Barangan Duyung Eksklusif

Barang dagangan duyung eksklusif juga boleh didapati untuk pembelian termasuk rantai kunci duyung, t-shirt ikan duyung,  hiasan ikan duyung, MER-licious Ice Cream Treat dari I Scoop 4 U ais krim salon dan Oceanie Slushie minuman bertema duyung dari Chill Lah ... outlet at Surf Beach. Tetamu yang mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti di dalam tanah akan berpeluang untuk memenangi baucar tunai RM30 dari GEM Studio, baucar tunai RM20 dari Havanians dan baucar 50% untuk kursus berenang Mermaid.

Bersempena dengan Mermaids Alive! , Sunway Lagoon menjadikannya lebih mudah bagi keluarga untuk mengalami pengembaraan ini dengan pakej FAMFun atau pakej 4-Go-Go yang menjajikan penjimatan besar!



Untuk maklumat lanjut sila hubungi:-

CALL :  + 603-5639 0000
WEB: layari www.sunwaylagoon.com
FB : www.facebook.com/SunwayLagoonMalaysia.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tanda-tanda Seseorang Mungkin Meminati Anda Di dalam Diam

Cara Mudah Tukar Duit Syiling Di Lokasi Mesin Deposit Syiling Bank Seluruh Malaysia

Tutorial Lengkap Cara Renew Roadtax Kereta Anda