Skip to main content

PG Mall | Diskaun Hebat 10.10 Double Digit Sales di Aurora, PG Jewel, PG Gold Museum Dan KBBM

 

 


Tak sabar rasanya sis nak tunggu 10.10 nanti.  Pasti banyak diskaun-diskaun hebat yang akan ditawarkan oleh bermacam-macam platform membeli belah atas talian. Antaranya termasuklah PG Mall. Pernah dengar tentang PG Mall?  Untuk pengetahuan anda, PG Mall adalah merupakan sebuah Platform e-dagang Msia No.1 yang ditubuhkan sejak tahun 2017.

 

PG Mall ni Satu-satunya tau platform e-dagang tempatan di Malaysia! Fuh, tak sangka kan. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai laman web e-dagang 3 teratas di laporan wawasan Iprice https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/

 

Bagi yang ingin membeli-belah di PGMall , jangan risau kerana PG Mall turut menerima semua jenis kaedah pembayaran termasuklah E-Wallet. 

 

 

 

Keistimewaan Membeli-belah 10.10 di PG Mall Yang Merupakan Platform E-Dagang Tempatan

 



Bak kata pepatah “Supportlah Local Product!” dan “Sokong Produk Tempatan Kita” sangat memberi kesan kepada ekonomi sekarang ini. Sementelah musim-musim Covid ni kan.  Apabila kita membeli belah menggunakan platform E-dagang tempatan kita, secara tak langsung kita juga akan turut membantu pengaliran tunai masuk ke dalam Negara. Selain itu, kita juga mungkin akan dapat membantu meringankan serba sedikit ekonomi Negara. 

 

Yang istimewanya terdapat beberapa diskaun yang telah berjalan dari Julai hingga Disember 2020 ini dengan menggunakan kod kupon seperti dibawah bagi membeli keperluan rumah di PG Mall.

 

Kod Kupon: KBBM20 DISKAUN RM20, Perbelanjaan Min RM50

Kod Kupon: KBBM30 DISKAUN RM 30, Perbelanjaan Min RM100

 

Bukan itu sahaja, pada sis barang-barang tempatan kita ni kualiti pun jauh lebih baik berbanding barang dari luar. Macam bila membeli belah keperluan rumah, sis suka cari produk-produk buatan Malaysia kerana kualitinya yang jauh lebih baik dan harga pun murah berbaloi. Jom sama-sama sokong barang tempatan. Barang baik itu kan barang kita? #BarangBaikBarangkita

Checkout sekarang di sini https://pgmall.my/proudly-local-campaign

 

 

 

Antara Diskaun Hebat Barang Kemas Yang Mungkin Menarik Minat Anda


 

Di antara diskaun hebat yang mungkin menarik minat anda adalah Jualan barang kemas Aurora Italia 10.10 yang akan berlangsung pada 10 Oktober 2020. Untuk pengetahuan korang diskaun yang diberikan adalah sangat besar iaitu sebanyak RM110 diskaun tanpa perlu pembelian minimum! Wow, menarik kan. Sila rujuk https://pgmall.my/Aurora-Italia-1 untuk info selanjutnya.




 

Selain itu, PG Jewel juga turut menawarkan jualan dan diskaun hebat Super dari 9-11 Oktober 2020 yang merupakan tawaran terbaik yang pernah ada di mana upah emas hanyalah sebanyak RM10 sahaja! Harga yang diberikan juga adalah harga kilang. Menarik bukan? Malah anda juga tidak perlu risau dengan kos penghantaran kerana penghantaran adalah percuma. Terdapat juga hadiah misteri  untuk 100 Pelanggan Pertama. Nak tahu lebih lanjut boleh rujuk https://pgmall.my/PG-Jewel




 

Antara tawaran menarik yang lain pula adalah seperti dari PG Gold Museum. Nak tahu sebab apa? Kerana terdapatnya jualan khas dari 9-11 Oktober 2020. PG Gold Museum juga memaparkan bar emas dengan reka bentuk terbaik dan menarik. Bagi peminat dan pengumpul barang kemas pasti tak sabar nak kumpul untuk buat asset bukan? So nantikan okay dan save the date! Untuk info selanjutnya sila layari https://pgmall.my/Gold-Museum

 

Dah habis baca? Banyak bukan tawaran yang menarik? So tunggu apa lagi. Layari  https: //pgmall.my/home untuk mencuci mata sekarang. Dah cuci mata boleh simpan untuk sales nantikan? Jom!

 

#PGMall #PGJewel #Aurora #PGGoldMuseum #onlineshopping #shopping #

MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline

#ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita # PGMall4u #FreeShipping #1010sale

 

 

Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari:

 

Laman web: 

www.pgmall.my

                                          Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

                                                  Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram : https://t.me/pgmallofficial001








Comments

Popular posts from this blog

Tanda-tanda Seseorang Mungkin Meminati Anda Di dalam Diam

Cara Mudah Tukar Duit Syiling Di Lokasi Mesin Deposit Syiling Bank Seluruh Malaysia

Tutorial Lengkap Cara Renew Roadtax Kereta Anda