Lirik Lagu Cinta Luar Biasa - Andmesh Kamaleng

 Assalamualaikum & Hi Semua!



Waktu pertama kali

Kulihat dirimu hadir

Rasa hati ini inginkan dirimu


Apa khabar? Sihat ke semua-semua di sana? Sejak kebelakangan ni Nadhie sudah lama tidak berblogging, tiba-tiba terasa rindu pula nak berblogging semula dan nak berinteraksi dengan sesama blogger. Tersepi sebentar disebabkan kesibukkan aktiviti harian. 


Sweet. Itu yang terlintas difikiran masa pertama kali terdengar lagu ini. Bait-bait liriknya sungguh romantis. Seperti biasa, mana-mana lagu yang Nadhie berkenan, akan Nadhie simpan di sini. Di blog ini.


Btw, Korang sudah dengar lagu ni ke ni? Cinta luar biasa nyanyian Andmesh Kamaleng. Sweet sahaja liriknya. Sesuai lah untuk suami isteri yang sedang dilamun cinta kan? :p  Dekat bawah ni Nadhie kongsikan liriknya.



Lirik Lagu Cinta Luar Biasa - Andmesh Kamaleng





Waktu pertama kali

Kulihat dirimu hadir

Rasa hati ini inginkan dirimu


Hati tenang mendengar

Suara indah menyapa

Geloranya hati ini tak kusangka


Rasa ini tak tertahan

Hati ini selalu untukmu


Terimalah lagu ini

Dari orang biasa

Tapi cintaku padamu luar biasa


Aku tak punya bunga

Aku tak punya harta

Yang kupunya hanyalah hati yang setia

Tulus padamu


Hari-hari berganti

Kini cinta pun hadir

Melihatmu, memandangmu bagai bidadari

Lentik indah matamu

Manis senyum bibirmu

Hitam panjang rambutmu anggun terikat

Rasa ini tak tertahan

Hati ini selalu untukmu


Terimalah lagu ini

Dari orang biasa

Tapi cintaku padamu luar biasa


Aku tak punya bunga

Aku tak punya harta

Yang kupunya hanyalah hati yang setia…



2 Comentarios